Fork me on GitHub Fork me on GitHub
Komantarze - problem z wysyłaniem komentarzy - bi

Bottom   Previous Topic   Next Topic  Register To Post

Komantarze - problem z wysyłaniem komentarzy - biała strona to jedyny efekt wysłania komentarza.
Rozkręcam się

2
User information
Witam ponownie...
System Xoops potrafię postawić w kilka minut o ile wszystko gra - nie jestem informatykiem. Stronka do której użyłem Xoops'a jest prosta stronką stworzoną tylko dla czterech przyjaciół - pasjonatów fotografii. W założeniu było że ma być tania i łatwa w utrzymaniu przez lata. Xoops jest wiec do tego idealny... gorzej z serwerem na którym musi pracować. Spośród wielu ofert wybór padł na darmowy )
I tak mordujemy się na nim od kilku lat. Xoops działa na nim pięknie ale co jakiś czas pojawia się problem z komentarzami. Kłopot polega na tym ze komentarze przestają chcieć się ładować na stronie. Po wpisaniu komentarza i klknięciu na pole 'Napisz komentarz' pojawia się biała strona i komentarz nie zostaje wysłany na serwer a w konsekwencji nie pojawia się na stronie. Dość mocno to denerwuje userów i jakoś nie ma na to rady... Przeinstalowałem XOOPS'a, potem postawiłem go od nowa w najnowszej polskiej wersji i wszystko działało poprawnie kilka dni. Teraz znowu zaczynają się kłopoty... na razie zauważyłem to u mnie. Próbowałem z różnych przeglądarek wysyłać komentarz i nie dało się - efektem jest BIAŁA STRONA w przeglądarce - po odczekaniu stosownej chwili klikając na cofnij wracam do strony z wpisanym komentarzem ale kolejne próby publikacji spełzają na niczym - jest biała strona.
Wie może ktoś co zrobić w takim przypadku? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

Posted on: 2013/10/6 12:21
Print Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Report Top

Re: Komantarze - problem z wysyłaniem komentarzy - biała strona to jedyny efekt wysłania komentarza.
Rozkręcam się

2
User information