Fork me on GitHub Fork me on GitHub
FAQ - Konfiguracja
SmartFAQ is developed by The SmartFactory (http://www.smartfactory.ca), a division of InBox Solutions (http://www.inboxsolutions.net)
FAQ > XOOPS > Konfiguracja
 Category summary
Here is information related to this category.
Category Q&A Last Q&A published
 Konfiguracja
Informacje o tym jak skonfigurować XOOPS, moduły do niego czy też nawet serwer na którym ma on działać.
3 Czy automatyczne powiadamianie e-mailem o zmianac...

 Q&A
Here are the published Q&As of that category.
Gość klok1991@gmail.com
Co zrobić aby w mailach wyświetlały się polskie znaki??
Konfiguracja ]
Requested by Dap997 and Answered by Panwac on 08-Jun-2006 22:07 (2461 reads)
W wersji 2.2.x taka zmiana nie wystarczy - na sztywno wpisano stronę kodową ISO 8859-1 nie tylko w tym pliku, ale również w pliku twoj_root/class/xoopsmailer.php (linia ok. 128)

Tam również wpis:
// protected
var $charSet 'iso-8859-1';

należy zastąpić:
// protected
var $charSet 'iso-8859-2';


Dopiero ta zmiana uruchamia polskie znaki w korespondencji wychodzącej z Xoops.


Konfiguracja ]
Requested and Answered by Adam44 on 18-Mar-2006 21:20 (3528 reads)
Tutorial pochodzi ze strony Akcji PZP (http://akcjapzp.ovh.org/readarticle.php?article_id=1), zajmującej się walką z wulgaryzmami w internecie.

Wchodzimy do menu administracyjnego i kierujemy kursor na przycisk SYSTEM ADMIN. Z rozwiniętego menu wybieramy Preferences (Preferencje). Następnie klikamy [Edit] (edytuj) za linkiem Word Censoring Options (opcje cenzury słów). W sekcji Enable censoring of unwanted wordsą (Włączyć cenzurę niechcianych słów?) klikamy na Yes (tak). W sekcji Words to censor (Słowa poddane cenzurze) wpisujemy przekleństwa, każde oddzielając pionową linią |. W sekcji Bad words will be replaced with: (Przekleństwa będą zastąpione wpisujemy np. ****. Zapisujemy zmiany.

Lista wulgaryzmów dostępna jest:
TUTAJ


Konfiguracja ]
Requested by Jezz and Answered by Kurak_bu on 26-Jun-2007 19:30 (7384 reads)
Wszystko zależy od tego, czy w panelu admina w sekcji Ustawienia poczty wprowadziliśmy poprawne dane oraz czy wybraliśmy odpowiednią metodę wysyłania poczty.
Nie ma jednoznacznej instrukcji, która by pomogła to skonfigurować. Po wszystkie dane należy się zgłaszać do dostawcy usług hostingowych bądź pocztowych.